YİĞİT MUSTAFA ÖZCAN

Yiğit Mustafa Özcan

2017 yılında Bilgi Üniversitesi Mimarlık bölümü okurken “binalar değil insan duygularını anlamak ve davranışlarını algılamak yaratıcılığımı besliyor” diye düşünüp; Reklamcılık ve Halkla ilişkiler bölümüne geçiş yaptı. Reklamcılık sektörünü, ajans kültürünü ve işleyişini anlamak için Innocean Worldwide’da staja başladı. Bu deneyim sayesinde kendisine en uygun departmanın strateji olduğunu fark edip Publicis İstanbul’daki stajında strateji departmanına geçiş yaparak Nescafe, Vestel, Gain, Koç Holding, Türk Hava Yolları ve Yemeksepeti markalarına 9 ay hizmet verdi.

9 ayın sonunda, Behavior Institute ailesine katıldı. Yeni şeyler öğrenme ve öğrendiklerini anlama kavuşturma tutkusu hiç azalmıyor. 6 yaşında disleksi olduğu anlaşıldığından beri sürekli kitap okuyarak kendini geliştirmeye ve yeni şeyler öğrenmeye çalışarak, özellikle insana ve kültüre dair öğrenme merakı en büyük tutkusu.