Buket Köse, Kreatif Strateji Yöneticisi
İstanbul Bilgi Üniversitesi Reklamcılık bölümünde başladığı akademik yolculuğunda, insan davranışlarını şekillendiren iletişimin gücünden fazlasıyla etkilendi. Reklamcılığa olan ilgisi doğrultusunda eş zamanlı olarak Görsel İletişim Tasarımı eğitimi alarak, tasarım disiplininin stratejik planlama süreçlerine olan katkısını derinlemesine kavradı.
2017 yılında katıldığı değişim programı sırasında Paris’te edindiği deneyimlerle kariyer hedeflerini netleştirdi ve TBWA\ISTANBUL strateji ekibine katıldı. Burada, hem yerel hem de global çapta marka ve iletişim stratejileri projelerinde aktif roller üstlendi. Kültürel strateji alanındaki ilgisi, TBWA kolektifinin kültürel zeka birimleriyle yakın işbirliği yapmasını sağladı; Zürih, Sydney gibi farklı TBWA ofislerinde farklı projeler özelinde görev aldı ve aynı zamanda TBWA\Media Arts Lab London ekibine destek verdi.
VMLYR Istanbul’da Burger King ve Ford markalarından sorumlu olarak görev aldıktan sonra, markalara daha farklı alanlarda uçtan uca çözüm sunan projelerde olmak üzere 2023 yılında Davranış Enstitüsü’ne katıldı. Sosyal psikoloji ve semiyotik alanlarına olan ilgisi, insan davranışlarını derinlemesine anlamasına katkı sağlarken, bu keşif sürecinin hem kişisel hem de profesyonel yaşamını zenginleştirdiğine inanıyor.

